Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

κολλητουμπα μου :D

Γεία σας!!!!
Λοιπόν θα ήθελα να σας παρουσιάσω την κολλήτη μου και δεν το κάνω επειδή είμαι σαλιάρα απλά ήθελα να το γράψω για να δεί και μεσώ του μπλοκ μου πόσο την αγαπώ(οχι πως χρειάζεται το μπλοκ για να το καταλάβει). Μ'αυτήν λοιπον την κοπέλα, είμαστε μαζί 7 ολόκληρα χρόνια και πάμε για τα 8 :)))χαχαχα ναι και όμως 7,5 χρόνια μαζί...απο την πρώτη δημοτικού μαζί στο ίδιο θρανίο μαζί σε όλα στα δύσκολες στα κακές αλλά και στίς χαρούμενες και τρελές, είναι η μόνη πού αποδέχεται το πώς είμαι χωρίς να μου ζητάει να αλλάξω γι'αυτην :') είναι αυτή η οποία με ξέρει καλύτερα απο όλους...και ξέρει πράγματα τα οποία δεν έχω πει σε κανέναν.:Pχαχαχαχαχα ένα πράγμα θέλω να ξέρεις και να μην το ξεχάσεις ποτέ μα ποτέ όμως... είσαι η μια και κοναδική και δεν σε νώθω μόνο σαν κολλητή μου αλλά και σαν αδερφή μου<3
δεν είναι πολύ τέλεια η φωτογραφία της;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: