Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

shmerina paidia =/

Εμμ Γεια σας και πάλι :)
Καταρχάς πώς είστε;;; εγώ μια χαρά χαχα λοιπόν θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα θέμα που μου την βιδώνει,που με εξοργίζει που μου την σπάει γενικώς!!!
Το θέμα είναι ότι από'τι βλέπω όλοι θέλετε να φοράτε μάρκες για να δείξετε ότι κάποιοι είστε και εντάξει δεν βγάζω ποτέ τον εαυτό μου έξω και επίσης δεν μιλάω για κανέναν συγκεκριμένο!!
Παιδιά το ρούχο δεν κάνει τον άνθρωπο βάλτε το καλά στο μυαλό σας !!!
Συνέχεια ακούμε για καγκούρηδες και για κάποιους που κοροϊδεύουν τους άλλους εξαιτίας των ρούχων τους!
Πολλά παιδιά τώρα θέλουν να κάνουν παρέα με  πλουσιόπαιδα με στίλ ή από συνφέρον ή για να ανέβουν κοινωνικά...και αυτό είναι πραγματικά που μου την σπάει !!!!
Αυτά είναι πολύ απλά μπούρδες γιατί ο κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει το δικό του  μοναδικό στίλ,χωρίς να επηρεάζεται απ0 κάποιον πού η ζωή του είναι η ADIDAS,H WESC KAI H FRANKLIN!!!
έλεος έλεος και ξανά έλεος!
΄Εχουμε καταντήσει να θεωρούμε αυτά τα άτομα ώς άκυρα του σχολείου η πόσο μάλλον του γενικού σύνολου αν καταλαβαίνεται τι εννοώ.. τα άτομα που δεν φοράνε μαρκες! 
Τέλος πάντων εγώ σας καληνυχτώ και όποιος έχει αντίθετη γνώμη ας την κρατήσει για τον εαυτό του μπορεί να είναι  εγωιστικό αλλά τι να κάνουμε!!!
φιλιά!!!:*